Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

Ανέστης Βλάχος: "Σήμερα βλέπεις κάποιον από το ΠΑΣΟΚ και αλλάζεις πεζοδρόμιο...."

Δυστυχώς δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης μεταξύ του ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα με του Γιώργου. Τότε ήμασταν πιο ζεστοί. Έβλεπες έναν σύντροφο και νόμιζες πως έβλεπες τον αδελφό σου που γύριζε από την Αλβανία. Τότε ένοιωθες χαρά. Σήμερα βλέπεις κάποιον από το ΠΑΣΟΚ και αλλάζεις πεζοδρόμιο. Όταν πήγα εγώ τότε στο ΠΑΣΟΚ, ήμουν ο Ανέστης Βλάχος. Και θυμάμαι, όταν είχαμε μια συζήτηση κάποτε με τον Τσοχατζόπουλο μου έλεγε: ¨Ρε Δραμινέ, ήρθες να προβληθείς...". Του απάντησα λοιπόν: "Κατεβαίνουμε κάτω στο πεζοδρόμιο να δούμε ο κόσμος ποιον θα χαιρετήσει; Εσένα ή εμένα; Εγώ είμαι ο Ανέστης Βλάχος και δεν έχω ανάγκη προβολής. Πάμε κάτω να αναμετρηθούμε". Σήμερα , αν κατεβαίναμε οι δυό μας στον κόσμο, εμένα θα με χαιρετούσαν κι εκείνον θα τον έφτυναν. Όπως τον έφτυσε ο κόσμος και δεν τον ξαναψήφισε".

(Από συνέντευξη του ηθοποιού στον Νίκο Νικολιζά  στο περιοδικό Επίκαιρα) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου