Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

Η «Μεγάλη Αλβανία» διεκδικεί την μισή Ελλάδα - Αυτούς που τους κάναμε ανθρώπους και τους περάσαμε από το κερί στο ηλεκτρικό ρεύμα!

Η «Μεγάλη Αλβανία» που της ανήκει η μισή ΕλλάδαΣε μία ταραγμένη για τον πλανήτη περίοδο, η αλβανική κυβέρνηση, έχει προχωρήσει σε μία κίνηση η οποία το μόνο που κάνει είναι να ενισχύει τα συναισθήματα μίσους και φανατισμού, αλλά το κυριότερο είναι ότι προωθεί μια πλαστογραφημένη ιστορία που δεν έχει καμία σχέση με τα πραγματικά γεγονότα. Οι Αλβανοί μαθητές, μέσα από τα νέα σχολικά βιβλία, μαθαίνουν την Ιστορία της «Μεγάλης Αλβανίας». 
Όπως είναι φυσικό, από την στιγμή που το βιβλίο είναι δομημένο στη λογική της «Μεγάλης Αλβανίας», διδάσκονται, μεταξύ άλλων, ότι «η Βορειοδυτική Ελλάδα, από τη Φλώρινα έως την Πρέβεζα, είναι αλβανικό εθνικό έδαφος στο οποίο "αιμοσταγείς" Έλληνες πραγματοποίησαν "εθνοκάθαρση" στους Τσάμηδες που πλειοψηφούσαν στα χώματα αυτά». 



Σύμφωνα με τα όσα διδάσκουν τους νεαρούς μαθητές, έχουν το ίδιο DΝΑ με τον βασιλιά Πύρρο της Ηπείρου και την Ολυμπιάδα, η οποία όπως είναι σε όλους γνωστό, ήταν η μητέρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Δεν είναι λίγοι αυτοί που πίστεψαν ότι πρόκειται για φάρσα, αλλά δυστυχώς δεν είναι. Όλα αυτά τυπώθηκαν και βρίσκονται φέτος στα επίσημα σχολικά εγχειρίδια με την έγκριση του αλβανικού υπουργείου Παιδείας.

Με βάση το νέο βιβλίο «Γεωγραφία της Αλβανίας», που αποτελεί διδακτική ύλη στα λύκεια της χώρας, οι μαθητές διδάσκονται όχι μόνο για τη γεωγραφία της χώρας τους αλλά και την γεωγραφία γειτονικών τους περιοχών που σύμφωνα με τους συγγραφείς, κατοικούνται από Αλβανούς.


Σύμφωνα με το βιβλίο δεν είναι λίγες οι «αλβανικές περιοχές» (treva shqiptare) που έμειναν εκτός αλβανικού κράτους. Μέσα σε αυτές περιλαμβάνονται, το Κοσσυφοπέδιο, τμήματα του Μαυροβουνίου και της Σερβίας, η μισή έκταση των Σκοπίων και βέβαια ολόκληρη η ΒΔ Ελλάδα, με τους Νομούς Φλώρινας, Καστοριάς, Γρεβενών, Ιωαννίνων, Άρτας, Πρέβεζας, Θεσπρωτίας και το βόρειο τμήμα του Νομού Αιτωλοακαρνανίας.

Πιο συγκεκριμένα, στο κεφάλαιο «Οι αλβανικές περιοχές στην Ελλάδα», αναφέρονται τα εξής: «Είναι αλβανικές περιοχές που αδίκως προσαρτήθηκαν στο ελληνικό κράτος το 1913 από το Συμβούλιο των Πρεσβευτών. Οι ιστορικές εξελίξεις, οι μαζικές βίαιες μετακινήσεις των αυτοχθόνων αλβανικών πληθυσμών και η έλλειψη επίσημων στοιχείων δυσκολεύουν των προσδιορισμό των αλβανικών περιοχών στην Ελλάδα και κυρίως των κοινωνικών και οικονομικών προβλημάτων των συγκεκριμένων περιοχών. Αυτές οι περιοχές βρίσκονται στη Βορειοδυτική Ελλάδα, νότια της "Μακεδονίας" και νοτιοανατολικά της Αλβανίας μέχρι τον κόλπο της Άρτας και αποτελείται από τις περιοχές Τσαμουριά, Φλώρινα, κ.λπ.».


Και η ιστορία δεν τελειώνει εκεί. Σύμφωνα με τους συγγραφείς του βιβλίου η Ελλάδα έχει πραγματοποιήσει «εθνοκάθαρση» η οποία αποσκοπούσε στον αφανισμό των Αλβανών που ζούσαν εκεί. Παράλληλα ο χάρτης της «Μεγάλης Αλβανίας» ο οποίος περιλαμβάνει και τις υπόλοιπες «αλβανικές περιοχές», αποτελεί το εξώφυλλο του βιβλίου, αλλά και του τετραδίου ασκήσεων των μαθητών που καλούνται, για παράδειγμα, να ζωγραφίσουν τις περιοχές της Ελλάδας όπου ζουν Αλβανοί ή να απαντήσουν στα ερωτήματα: «Ποιες είναι οι αλβανικές περιοχές της Ελλάδας;» ή «Αναφέρετε τις εκδιώξεις που υπέστησαν οι Αλβανοί από τις ελληνικές αρχές».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου