Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

Λεφτά ε; Ε να!

Τα τελευταία 2 χρόνια έχω περάσει από όλες σχεδόν τις ακραίες συναισθηματικές καταστάσεις.

Έχω θυμώσει πολύ, εξοργιστεί, κλάψει, απογοητευτεί, αγανακτήσει, έχω πάρει μέρος σε αμέτρητες συγκεντρώσεις στο Σύνταγμα, πήρα μέρος στην πορεία από το άγαλμα του Λεωνίδα στο Σύνταγμα. Έκανα ότι περνούσε από το χέρι μου, αντιστάθηκα όπως μπορούσα.


Τώρα έχω περάσει σε άλλη φάση. Όταν τούς βλέπω στην τηλεόραση, δεν μου ανεβαίνει πια το αίμα στο κεφάλι. Δεν μου προκαλούν πια αναγούλα ούτε εμετό. Νιώθω πλήρη απάθεια. Έχουν ξευτιλιστεί τόσο πολύ από μόνοι τους, πού....

πραγματικά δεν νιώθω πια τίποτα για αυτούς.

Καθημερινά κάνουν διαγωνισμό μαλακίας για το ποιός θα προτείνει το πιο αντιδημοκρατικό μέτρο, για το ποιός θα πράξει το μεγαλύτερο έγκλημα κατά της κοινωνίας, για το ποιός είναι ο μεγαλύτερος γλύφτης των τοκογλύφων, για το ποιός είναι ο μεγαλύτερος πρόθυμος να εξυπηρετήσει τα ξένα συμφέροντα και να διαμελήσει και ξεπουλήσει την χώρα μας.


Η απάθεια όμως αυτή δεν σημαίνει ότι έπαψα να ενδιαφέρομαι, ούτε ότι πρόκειται να τούς αφήσω σε χλωρό κλαρί. Αντίθετα αυτή η απάθεια είναι το συναίσθημα πού νιώθω επειδή έχω πάρει πια τις αποφάσεις μου.


ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΙΠΟΤΑ. Αφού αυτό τούς πονάει, αυτό θα κάνω. Στις συγκεντρώσεις στο Σύνταγμα μας έσπασαν στο ξύλο, μάς έλουσαν με τόνους δακρυγόνα και μάς διέλυσαν.


Τώρα όμως ήρθε η ώρα του λογαριασμού. Τώρα μπορούν να βάλουν τον λογαριασμό εκεί πού ξέρουν.


Δεν θα πληρώσω ούτε την έκτακτη εισφορά ούτε το τέλος ακίνητης περιουσίας ούτε το μ.. της μάνας τους. Ας μού βάλουν πρόστιμο, ας τολμήσουν να μού κόψουν το ρεύμα.


Και το θέμα δεν είναι ότι δεν έχω να πληρώσω. Το θέμα είναι ότι δεν πρόκειται να πληρώσω. Δεν πρόκειται να τούς τα δώσω για να τα φάνε αυτοί και οι διεθνείς τοκογλύφοι. Αφού έρχεται χρεωκοπία, θέλω να έχω έστω και αυτά τα ελάχιστα πού έχω στην άκρη για την οικογένεια μου. Τα έβγαλα με τον ιδρώτα μου, δεν έχω ψηφίσει κανέναν πούστη τα τελευταία 20 χρόνια και δεν πρόκειται να τα δώσω σε κανέναν πούστη.


ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΚΑΨΩ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΜΟΥ ΠΑΡΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΔΩΣΩ.


Μόνο αν όλοι ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ θα καταρρεύει αυτή η χούντα, αυτή η δικτατορία, αυτή η συμμορία. Αντίσταση τώρα και όχι λόγια. Ποντάρουν ότι φοβόμαστε, ποντάρουν ότι έχουμε παιδιά και θα λυγίσουμε. Μα για τα παιδιά μας ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ. Για τα παιδιά μας θα αντισταθούμε και θα τους στείλουμε στο ΓΟΥΔΗ.


Όλοι αυτοί πού μαζευόμασταν στο Σύνταγμα, τώρα θα δείξουμε αν το εννοούσαμε ή όχι.


Τέρμα τα λόγια, ώρα για πράξεις.


http://mavroseolous.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου