Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Ανεκδοτο : Οι αμαρτίες !

asteio-joke-humorΣτην ουρά για τον Παράδεισο πάλι περιμένουν τρεις κυρίες. Ρωτάει ο Άγιος Πέτρος την πρώτη τι αμαρτίες έχει κάνει; - Άγιέ μου απάτησα μια φορά τον άνδρα μου. - Καλά, της λέει ο άγιος Πέτρος. Κάνε μια φορά τον γύρο του Παραδείσου και μετά μπες μέσα. Ρωτάει τη δεύτερη. - Εσύ τι αμαρτίες έχεις κάνει; - Άγιέ μου απάτησα δύο φορές τον άνδρα μου. - Καλά, της λέει ο άγιος. Κάνει δύο φορές τον γύρο του Παραδείσου και μετά μπες μέσα. Γυρνάει στην τρίτη, η οποία έχει αρχίσει να απομακρύνεται. - Πού πάς, της φωνάζει. - Άγιέ μου πάω να αγοράσω ποδήλατο και θα ξανάρθω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου