Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

ΞΑΝΑΧΤΥΠΗΣΕ Ο "ΕΘΝΙΚΟΣ" ΠΗΔΗΧΤΗΣ! ΜΟΝΟ Ο ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΤΟΥ ΓΛΥΤΩΣΕ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΑΓΕΝΝΗΤΟΣ ΤΟΤΕ

Στην πολυθρόνα του Πέτρου Κωστόπουλου έκατσε το βράδυ της Παρασκευής ο Πέτρος Tατσόπουλος με τον οποίο τα τελευταία 24ωρα έχει ξεσπάσει σάλος στα social media για τη δήλωση που έκανε: “Έχω πηδήξει τη μισή Αθήνα και αυτοί της Χρυσής Αυγής συνεχίζουν να με αποκαλούν αδερφή”. Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ είπε πως είναι υιοθετημένος και πως δεν ξέρει ποιος είναι ο πατέρας του. Τον πατέρα μου δεν τον ξέρω ακόμα, το έχω αφήσει ανοιχτό και συνέχισε, νομίζω ότι δεν ξέρει ούτε η μάνα μου ποιος είναι, αλλά πιθανολογούσε κάποιους!...

Για αυτά που ακούγονται ότι έχει πει τον Κολοκοτρώνη αδελφή είπε: "Αυτό είναι ένας μύθος δεν το έχω πει. Ο Κολοκοτρώνης ήταν τα πάντα εκτός από αδελφή! Μεγαλύτερος μπήχτης δεν υπήρχε!"  Και συνέχισε: "Τότε τις αδελφές τις απαγχονίζανε. Ο παρουσιαστής του είπε να λέει, gay και εκείνος πρόσθεσε, Λούγκρες, πούστηδες, ομοφυλόφιλοι!"
"Οι Χρυσαυγίτες λένε λούγκρες γιατί δεν μπορούν να πουν πάνω από τρεις συλλαβές.  Όσο για αυτά που λέει η Χρυσή Αυγή πως είναι, φίλο-ομοφυλόφιλος είπε, Λένε και μένα λούγκρα. Τώρα στα γεράματα Πέτρο. Καμάρι μου άμα ήμουν, αλλά δεν είμαι."

Δες όσα είπε και για το πως πήρε την απόφαση να κατέβει στην πολιτική! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου