Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

ΑΝΕΚΔΟΤΟ- Η Σούλα, η Κούλα και ο Μήτσος ο... τεντάς

Ήταν κάποτε δύο φίλες, η Σούλα και η Κούλα και συζήταγαν τα νέα τους. Όπως το έφερε η κουβέντα, λέει η Σούλα:
Άσε, προχθές που φύσαγε πολύ μου χάλασε η τέντα. Μήπως ξέρεις κανέναν καλό τεντά για να μου τη φτιάξει;
Η Κούλα της λέει:
Α ναι! Να σου στείλω τον Μήτσο. Είναι πολύ καλός.
Και της δίνει το τηλέφωνο.
Την επομένη τον παίρνει και κλείνουν ραντεβού για να έρθει να φτιάξει την τέντα. Φτάνει η μέρα του ραντεβού και χτυπάει το κουδούνι.
- Ποιος είναι; λέει η Σούλα.
- Ο Μήτσος ο τεντάς είμαι, απαντά.
Του ανοίγει η Σούλα και ο Μήτσος βγαίνει στο μπαλκόνι για να δει τη ζημιά. Τον ρωτάει αν θέλει καφέ. Αυτός λέει ναι, ανεβαίνει στα κάγκελα για να κάνει την επισκευή και η κυρία πηγαίνει στην κουζίνα να φτιάξει το καφεδάκι....

Μετά από λίγα λεπτά χτυπάει το κουδούνι και η Σούλα πάει να ανοίξει.
- Ποιος είναι, ρωτάει.
- Ο Μήτσος ο τεντάς είμαι!
- Μα ο Μήτσος είναι στο μπαλκόνι και φτιάνει την τέντα.
- Όχι εγώ είμαι! Έπεσα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου