Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2016

Αυτοί λοιπόν είμαστε οι ΈΛΛΗΝΕΣ κ. Σόιμπλε ! ! !

Αχ Ελλάδα μου, πονάω!
Κάθε μέρα εδώ και έξι χρόνια μας υβρίζουν, μας προσβάλλουν, μας απειλούν... Κι εμείς, στ' αλήθεια, εμείς τι πράττουμε, Ελλάδα μου, πολυαγαπημένη μου πατρίδα, για να σε προστατεύσουμε;
Τίποτε απολύτως Ελλάδα μου!
Αντιθέτως μάλιστα, σε "λιθοβολούμε" συνέχεια, συνέχεια, σαν να θέλουμε να σε καταστρέψουμε.

Αχ Ελλάδα μου, εμείς τα παιδιά σου φθονούμε ο ένας τον άλλον ή αδιαφορούμε ο ένας για τον άλλον και ενδιαφερόμαστε μόνο για τον εαυτούλη μας!!!
Ποιο κόμμα θα μας βολέψει, ποιο κόμμα θα μας κάνει να δουλεύουμε λιγότερο, αλλά ν' αμειβόμαστε περισσότερο... Ακόμη και τώρα, Ελλάδα μου, δεν νοιαστήκαμε για σένα...
Σε δίνουμε βορρά στη νομενκλατούρα της Ευρώπης!!!
 Τα χώματά μας, το περιβάλλον μας, την ατμόσφαιρά μας, τον ουρανό μας, την ομορφότερη θάλασσα του κόσμου, ναι, Ελλάδα μου, ποτέ δεν ενδιαφερθήκαμε γι' αυτά... Μόνο αν προσφέρουν πρόσκαιρα χρήμα, χρήμα, χρήμα... Τίποτε άλλο!!!
Ακόμη κι αν καταστραφούμε, Ελλάδα μου!
 Και τώρα τι;
Μείναμε μόνοι μας, Ελλάδα μου!
Ναι, εμείς, που τρωγόμαστε μεταξύ μας, εμείς οι τεμπέληδες, εμείς οι φιλοτομαριστές, σηκώσαμε ανάστημα, δείχνουμε ανθρωπιά με ότι έχουμε και δεν έχουμε...
Ναι, Ελλάδα μου...οι Δυτικοί έκλεισαν τα σύνορα... Βλέπεις αυτοί δεν έχουν θαλάσσια ύδατα, αλλά Ελλάδα μου, δεν έχουν και το σθένος να πουν ότι δεν θέλουν τους πρόσφυγες... Να πουν την αλήθεια, βρε Ελλάδα μου!!!
Να δώσουν μία λύση οι Ισχυροί αυτής της Ηπείρου...
Πού βρίσκεται, Ελλάδα μου, ο κ. Σόιμπλε, ο σκληρός Γερμανός Υπουργός Οικονομικών που κάθε μέρα μας διατάζει και κουνάει το δάχτυλο;
Πού βρίσκονται οι πραγματικοί Ηγέτες της Ευρώπης;
Ναι, αυτοί που οι στρατοί τους βομβαρδίζουν τη Συρία;
 Τι πραγματικά σκέφτονται, Ελλάδα μου;
Τι θέλουν από εμάς;
Μήπως να πνίξουμε εκατομμύρια πρόσφυγες μέσα στο Αιγαίο;
Όχι, Ελλάδα μου, ποτέ δεν θα το πράξουμε αυτό!
 Πάνω απ' όλα, είμαστε ΑΝΘΡΩΠΟΙ!
Ό,τι έχουμε για τα παιδιά μας, θα τα μοιραστούμε με τα παιδάκια των προσφύγων που οι πόλεις τους ισοπεδώθηκαν.
Αυτοί, λοιπόν, είμαστε οι ΈΛΛΗΝΕΣ!
Όταν θέλουμε, διδάσκουμε ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΑ!

Νεκταρία Ελευθερία Αγγελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου