Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

ΣΟΚΑΡΙΣΜΕΝΟΣ ο ηθοποιός αντιδρά: «Αν ο γιος μου ήταν gay θα με κέρναγε τη μεγαλύτερη φαρμακίλα της ζωής μου»! (βίντεο)

GIOSGAY_596_355

Ποιος πασίγνωστος ηθοποιός αντέδρασε έτσι σε ερώτηση για το αν ο γιος του ήταν ομοφυλόφιλος; 
Ο Νίκος Καλογερόπουλος μίλησε στο μικρόφωνο γνωστής εκπομπής και όταν ρωτήθηκε πώς θα αντιδρούσε αν ο γιος του τού έλεγε ότι είναι ομοφυλόφιλος, η απάντηση του ηθοποιού προκαλεί αίσθηση, όπως σημειώνεται σε σχετικό άρθρο. «Θα έπινα τη μεγαλύτερη φαρμακίλα… θα με κέρναγε τη μεγαλύτερη φαρμακίλα της ζωής μου! Θα μου ‘κοβε τα φτερά! Έχεις δει
κανέναν πατέρα που είναι ο γιος του αδερφή να καμαρώνει; Εγώ δεν έχω δει κανέναν!», ανέφερε ο Νίκος Καλογερόπουλος.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου