Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

Ενδημοεπιδημικός Νεοραγιαδισμός...


Κώστα Δημ Χρονόπουλου 
(Αρθρογράφου -Σχολιογράφου) 

Επιχειρείται υποβάθμιση της Ορθοδοξίας και αναβάθμιση του Μουσουλμανισμού. 
- Διάσπαση /διαχωρισμός ανάμεσα σε Παιδεία και Θρησκεία. Το "Θρησκευμάτων " θα υπάγεται - κατά τους ισχυρισμούς του αρμόδιου κου Υφ/γου στο .... Εσωτερικών πλέον (;).
Καιρός ήταν. Τι δουλεία έχει στο Υπουργείο Παιδείας η Ορθοδοξία; Όταν μάλιστα πάνω από το 92% των κατοίκων είναι
Χριστιανοί Ορθόδοξοι; Αλλά δεν είναι μόνον αυτό. Επέλεξαν την ένταξη στο Υπουργείο Εσωτερικών (;) Δεν υπάρχει λογική εξήγηση, εκτός και αν σκέφτηκαν ότι το Θρήσκευμα δεν χρειάζεται, είναι απορριπτέο και συνεπώς - ως α π ό ρ ρ ι μ μ α  ανήκει στον τομέα καθαριότητας. 
Εναλλακτικά θα μπορούσαν να το εντάξουν στο Υπουργείο "Προστασίας του Πολίτη" προκειμένου να μείνει εντελώς απροστάτευτο. Να εξαφανιστεί παρασυρόμενο από τον μοντέρνο άνεμο του πολυπολιτισμού, της αθείας, της Ευρωισλαμοποίησης. 
- Ο προιστάμενος αρμόδιος Υπουργός " Παιδείας, Θρησκευμάτων και δια βίου μάθησης" (τι μακρόσυρτος περιττός τίτλος αλήθεια ) προωθεί  την Τούρκικη γλώσσα, λογοτεχνία και Μουσουλμανική Θρησκεία στο ΑΠΘ, με καθηγητές τούρκικων Πανεπιστημίων, οι οποίοι θα επιλέγονται και θα είναι υπό την καθοδήγηση της Τουρκίας και όχι του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου (!). 
Ταυτόχρονα θα ξεκινήσει (από το νηπιαγωγείο παρακαλώ) να ισχύει το δίγλωσσο σχολείο, ενώ υπάρχουν ήδη νηπιαγωγεία με παιδάκια μόνον της μουσουλμανικής μειονότητας. 
Η Τουρκία είναι (παραδοσιακά, πολιτισμικά, ιστορικά) ε χ θ ρ ι κ ή  χ ώ ρ α !
Όσα συρτάκια και αν χορέψουμε. Όσες επικύψεις και παραχωρήσεις και αν κάνουμε, οι Τούρκοι ούτε ικανοποιούνται, ούτε πιάνονται φίλοι.
Όταν τα ...σύνορα της απέραντης τουρκικής καρδιάς ξεκινούν από τα βάθη της Ανατολής και φτάνουν στον ξεριζωμό της καρδιάς του ελληνισμού - βασικά - αλλά και του εξισλαμισμού  της Ευρώπης των πυγμαίων /νανωδών ηγετικών αναστημάτων, τι επιπρόσθετη απόδειξη ή γνώση απαιτείται; (Σ.Σ Εκτός βέβαια από την "δια βίου μάθηση των ανεπίδεκτων μαθήσεως).
Πως οι παρηκμασμένοι ανέχονται ένα θρασίμι να τους απειλεί και να τους κατηγορεί για φασίστες, ναζιστές, αντιδημοκράτες, απολίτιστους και ό,τι άλλο αποτελεί προσωπικό του χαρακτηριστικό; 
Όταν αυτά συμβαίνουν εμείς εδώ (κάποιοι ψοφοδεείς, ιδεοληπτικοί, άθεοι και θλιβεροί ...πολυπολιτισμένοι) φροντίζουμε να προωθήσουμε τα τουρκικά συμφέροντα, τις διεισδύσεις, τους μεγαλοϊδεατισμούς, το μίσος που τρέφουν για κάθε τι χριστιανικό, ευρωπαϊκό, ελληνικό. 

ΥΓ Το ζήτημα δεν είναι μόνον θρησκευτικό.  Είναι, κυρίως, ε θ ν ι κ ό ! ! ! (ελληνικά και πανευρωπαϊκά). 
Μακάρι να το αντιληφθούν έγκαιρα ορισμένοι κρατούντες οι οποίοι ανήκουν στην κατηγορία εκείνων τους οποίους : 
"Μωραίνει Κύριος ους Αλλάχ βούλεται απολέσαι".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου