Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».
ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Παρασκευή, 11 Αυγούστου 2017

Καθαρίστε το Έντερό σας με τις 5 αυτές Τροφές και αδυνατίστε Γρήγορα και Φυσικά!


Αν δυσκολεύεστε να χάσετε κιλά ύστερα από εξαντλητικές δίαιτες, γυμναστική και συμπληρώματα διατροφής, ίσως υπάρχει κάποιος άλλος λόγος που δεν είχατε σκεφτεί μέχρι σήμερα, όπως π.χ. το πεπτικό σας σύστημα και ο μεταβολισμός σας.
Η ικανότητα του οργανισμού μας να διασπά τις τροφές, να τις μετατρέπει σε ενέργεια και να στέλνει τα «υπολείμματα» στο πεπτικό σύστημα, παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην ικανότητά μας να διατηρούμε ή να χάνουμε βάρος.

Αντί λοιπόν να εστιάσετε σε μια συγκεκριμένη δίαιτα, δοκιμάστε τις παρακάτω τροφές για να αυξήσετε τον μεταβολισμό σας και να βελτιώσετε το πεπτικό σας σύστημα.
1. Psyllium
Υπάρχουν πολλά βότανα για τον καθαρισμό του εντέρου ή φυτικά συμπληρώματα για τον ίδιο λόγο, αλλά αν θέλετε να κάνετε οικονομία μπορείτε απλά να τα προσθέσετε στην καθημερινή σας διατροφή. Ειδικά το psyllium έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, ενώ ανακουφίζει επίσης από διάρροια και κολίτιδα.

2. Λιναρόσπορος
Βοηθά στον καθαρισμό του εντέρου (όπως το psyllium) και συντηρεί την εντερική μικροχλωρίδα ενώ αφαιρεί τις τοξίνες και τα παράσιτα. Καταναλώστε ένα κουταλάκι λιναρόσπορο κάθε πρωί για μία εβδομάδα. Στην δεύτερη εβδομάδα αυξήστε τη δόση σε δύο κουταλάκια και την τρίτη εβδομάδα σε 3.

3. Τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες
Η συνιστώμενη ημερήσια κατανάλωση είναι 25 με 35γρ. Αν π.χ. τρώτε βρώμη για πρωινό κάνετε ήδη καλό στην υγεία σας, αλλά ψάξτε και για άλλες τροφές που θα εμπλουτίσουν τη διατροφή σας.

4. Ωμά φρούτα και λαχανικά
Αν καταναλώνετε ντομάτες και άλλα λαχανικά ή φρούτα που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, θα βελτιώσετε τη λειτουργία του πεπτικού σας συστήματος, την κυκλοφορία του αίματος και της καρδιάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου