Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2018

Τα τραγούδια του ΠΑΜΕ για την «κρέζι γκερλ». Αχτσιόγλου και τον Αλέξη Στίχοι αφιερωμένοι στην κυβέρνηση στην κινητοποίηση στο υπουργείο Οικονομικών. ΒΙΝΤΕΟ

Τα τραγούδια του ΠΑΜΕ για την «κρέζι γκερλ» Αχτσιόγλου και τον ΑλέξηΚαι μουσική περιλάμβανε η σημερινή κινητοποίηση του ΠΑΜΕ έξω από το υπουργείο Οικονομικών, το οποίο μάλιστα μετονόμασε σε «Υπουργείο Πλειστηριασμών, Φοροληστείας και Χαρατσιών». Στο πλαίσιο της κινητοποίησης ακούστηκαν τραγούδια του ελληνικού κινηματογράφου από μουσικούς...
με στίχους προσαρμοσμένους και «αφιερωμένους στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ», όπως σημειώνει το ΠΑΜΕ.
Ακολουθούν ορισμένα από τα τραγούδια με τους αλλαγμένους στίχους, όπως παρουσιάζονται σε δελτίο Τύπου του ΠΑΜΕ:

Οι Θαλασσιές οι χάντρες

Οι πράσινες, οι ροζαλί, οι θαλασσιές οι χάντρες
Χωρίς λεφτά αφήσανε του κόσμου όλου τους άντρες
Φέραν κακό και ταραχή στη Μάνδρα και στις μάντρες
Οι πράσινες, οι ροζαλί, οι θαλασσιές οι χάντρες

Ναι ναι ναι ναι ναι ναι ναι ναι ναιναιναι
Πάρτε μας και τα βρακιά

Ωχ,
ένα χρώμα είσαστε
που
πάτε όλοι μαζί
μα
με το κόκκινο
θα
θριαμβέυσει η ζωή.

Τα ροζαλί τα πράσινα
τα μπλε όλα τα βραχιόλια
φτωχύναν τα Πετράλωνα
και πνίξαν τα Σεπόλια.
Μα σαν ξυπνήσει η εργατιά
θα κλαίει η καρδιά η δόλια
απ τα ροζαλί, τα πράσινα
τα μπλε όλα τα βραχιόλια

Κατά το Λευτέρη-Λευτέρη -Λευτέρη

Εφούλα- Εφούλα- Εφούλα
Της ΓΣΕΕ η πιο καλή φιλεναδούλα-δις
Με τους αστούς κλείνεις ραντεβουδάκια
Αδιαφορείς για μας τα φτωχαδάκια
Μουστάκι κι αν με βάλεις να ξυρίσω
Την απεργία δε θα στη χαρίσω.

Ευκλείδη, Ευκλείδη, Ευκλείδη
Μήπως μπορέσεις να μου δώσεις αντικλείδι-δις
Στο σπίτι σου να έρθω που να ι φίνο
Γιατί εγώ δεν έχω που να μείνω.
Η τράπεζα μου πήρε το σπιτάκι
Ευκλείδη μου για φέρε το κλειδάκι

Αλέξη Αλέξη Αλέξη
Έχω για σένα μες στο στόμα μία λέξη-δις
Βάλε τη λέξη, Αλέξη εκεί που ξέρεις
Ανάπτυξη για μένα δε θα φέρεις
Βαλέ βαθιά τη λέξη… στο μυαλό σου
Αλέξη δε θα γίνει το δικό σου.

Το κοροϊδάκι της δεσποινίδος Έφης

Ένας βιομήχανος πολύ πεινάλα/ μέσα στη σάλα
Και μια υπουργίνα μούρλια θηλυκό
Του κεφαλαίου γεμίζουν την κουτάλα
Φέρνουνε κι άλλο νόμο αντιλαϊκό

Η Έφη λέει για δες το κοροϊδάκι
Θα πίστεψε ότι εγώ θα τ’ ανεχτώ
Μα λέω στης εργοδοσίας το τσιράκι
Τι κούνια που σε κουναγε, πω πω πω

Ρεφρέν

Ότι απεργώ εγώ θα σου το πω
Κάτω το ξερό απ τον αγώνα μου αυτό
Κι αν το ξερό ψηφίσει το νόμο αυτό
Θα το χεις για κακό, να μην έχεις πια ξερό

Έξαλλο έγινε τότε το Εφάκι
της σπάσαν λέει και το γυαλικό
στου υπουργείου σου το γραφειάκι
το δίκιο μου θα βλέπεις να διεκδικώ

Κρέζι γκερλ

Aχ Αχτσιόγλου Έφη, ο εργάτης δεν αντέχει
Αχ Αχτσιόγλου Έφη, θα γίνει χαμός

Κρέζι γκερλ κι Αλέξη
Στον ΣΕΒ έχετε τρέξει
εμάς έχετ αρμέξει
Κρέζι γκερλ κι Αλέξη,
θα γίνει χαμός

Κρέζι κρέζι γκερλ, κρέζι κρέζι γκερλ...

Λαός και Κολωνάκι

Εγώ δεν παύω ν` απεργώ
Γιατί είμαι φτωχαδάκι
Κι ο Σύριζα με ακουμπά
στης δίκης το σκαμνάκι

ρεφρέν
Το ίδιο όλοι δεν είμαστε
Σε τούτο τον κοσμάκη
Εγώ πεθαίνω στη δουλειά
Κι αυτός στο Κολωνάκι

Φτώχεια και πλούτη δυστυχώς
ποτέ τους δεν ταιριάζουν
και μένα το σπιτάκι μου
ενέχυρο το βάζουν

το σωματείο μου κρατώ
να τους χαλάει τη μέρα
τους νόμους των αφεντικών
όλους να κάνει πέρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου