Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2018

ΒΡΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΛΥΠΤΩΝ & ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ

Αριστερά η Αφροδίτη με το μήλο, δεξιά η ... άγνωστη Γερμανίδα!!...

ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ - BERTEL THORVALDSEN, 1830-1
Σ' αυτό το γλυπτό ο Τορβαλντσεν έρχεται αντιμέτωπος μ' ένα θέμα του Αντόνιο Κανόβα, το οποίο
έχει βασιστεί σε ρωμαικό πρότυπο. Ο καλλιτέχνης εδώ το ερμηνεύει με τον δικό του προσωπικό
και αυθεντικό τρόπο.
800px-Thorvaldsens_Venus_large.jpg
Σύμφωνα με τους νεοκλασικούς κανόνες το πρόσωπο της θεάς δεν εκφράζει συναισθήματα
ή συγκινήσεις, αλλά μοιάζει ατάραχο, προφανής ένδειξη της ιδανικής ομορφιάς της.
Η θεά είναι προσηλωμένη στο μήλο που της έδωσε ο Πάρις, ο οποίος την επέλεξε ανάμεσα
στην Ήρα και την Αθηνά, κρίνοντάς την πιο όμορφη.
450px-Thorvaldsens_Venus_detail.jpg
Παρά τη γύμνια της θεάς, ο καλλιτέχνης δεν θέλει να μεταδώσει ερωτισμό ή αισθησιασμό.
Ο αντικειμενικός του σκοπός είναι η έκφραση της απέριττης ομορφιάς και της ιδανικής
αρμονίας..
"ΑΡΗΣ ΚΟΜΠΡΑΣ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου